Pagina's

woensdag 16 november 2011

Roze Kerstkaart


Hallo allemaal,
Bedankt voor de leuke reacties die jullie op mijn vorige kaart hebben achtergelaten!
Deze week heb ik een roze kerstkaart om met jullie te delen.
Het papier is van Magnolia,volgens mij van oudere series , en het Tilda stempel is van de Sweet Christmas Dreams serie van magnolia.
Ik heb het met de volgende copic markers ingekleurd : E00-E02-E13-E15-E17-R00-R000-R0000-R81-R83-R85.
Verder heb ik gebruikt: een doily,witte hoekjes,roze bloemen lint van Marianne Design,roosjes,chrysanten bloemen,takjes en het tekst stempel is van Nicole Verkooijen.
Ik ben weer benieuwd hoe jullie deze kleur vinden na een blauwe, wit/grijs, bordeauxrood ,kerstrood en een beige kerstkaart gemaakt te hebben.
Bedankt voor het kijken!
Groetjes, Vera

11 opmerkingen:

TeedeJee zei

Prachtig. Wat een mooie kleur is rood toch. Van welke stans zijn de hoekjes?

Lieve groet,
Tineke

TeedeJee zei

Oops, sorry, zie nu dat het roze is. Nah ja, blijft mooi:-)

Frosien zei

Rose, ik moet er even aan wennen, maar hij is wel erg leuk geworden en je hebt hem mooi afgewerkt. groetjes frosien

roelie zei

ik vind een andere kleur ook heel mooi

als rood groen en blauw

gr roelie S

Ellen zei

Het is een beauty!

Groetjes, Ellen

verascrap zei

Hoi,
Tineke, de hoekjes zijn niet gemaakt met een stans hoor, ze zijn gewoon zo te koop bij janecreative. Ze zijn van plastic gemaakt, zijn erg mooi. Ook in zilverkleur te koop!
En Frosien...ja een roze kerstkaart zie je niet veel he...is wennen.hihihhi!
groetjes, vera

Sandra zei

leuke kaart hoor vera
gr sandra

Unknown zei

vera
knap gedaan
veel liefs van marcelline

Tineke zei

Hij is super Vera en leuk hoor in het roze echt weer eens iets anders ;-)

Groetjes Tineke

Ellen zei

Ik vind het wel wat hebben hoor, een roze kerstkaart! Erg leuk.

groetjes, Ellen

Nellie zei

Wat een mooi kaartje!!

Groetjes, Nellie