Pagina's

zondag 6 november 2011

Pink Ribbon

Hallo Allemaal

Allereerst wil ik graag iedereen bedanken voor de leuke, lieve reacties, kaarten en cadeaus die ik van iedereen heb gekregen, het is echt hartverwarmend, en doet me echt goed.

Ook zijn er veel mensen die aangeboden hebben om te helpen, één van die mensen is: Mary Bollen inmiddels heeft ze al een paar keer in de winkel gestaan en dat gaat helemaal super.
Mary heeft voor in de winkel een Pink Ribbon Book gemaakt met onze speciale Raining Tilda
Deze pronkt nu bij ons op de toonbank, en is te winnen.
Als je dit nu een mooie kaart vind en je zou hem graag willen krijgen dan kan dat. Hoe?
Je kunt haar winnen door mee te doen voor 1 euro en die euro gaat in het Pink Ribbon spaarvarken wat op de toonbank staat bij Creashop Duymelot.
Voor die ene euro maken wij een lootje met je naam, adres en emailadres en doen dat in een pot die ook weer op de toonbank staat.
Aan het einde van de maand november trekken we daar 1 lootje uit en diegene krijgt de kaart........... die je dan kunt ophalen en woon je verder dan sturen we deze naar je toe.

Groetjes Astrid.

2 opmerkingen:

Sandra zei

dat ziet er echt heel mooi uit astrid en het is natuurlijk voor het goede doel
gr sandra

Cathy zei

Prachtig initiatief!!!

Superleuke kaart! Ik hoop dat de mijne ook zo leuk mag worden.

En Astrid, ik ben blij dat alles zo vlot verloopt. Laat je verzorgen en rust op tijd en stond!

Groeten
Cathy