Pagina's

zaterdag 5 november 2011

Mijn Voorbeeld

Goede morgen allemaal , na gisteren een heerlijk dagje Kreadoe
Met weer vele leuke aankopen en ja ik heb weer veels te veel uitgegeven haha

Heb ik vandaag mijn voorbeeld kaart ( label ) voor jullie .
Het papier  wat ik heb gebruikt komt uit mijn eigen voorraad .
De stempel is uit de nieuwe Collectie  `Christmas Dreams van Magnolia ` je vind die hier .
Heb Tilda in gekleurd met Distress inkt .
De bloemen  is een stans `de  Kerstster van Marianne Design.`
Wat parelkoord  en de letters van de tekst komen uit een pionpapier.
Nou dit was ie weer voor vandaag , ik ga vanmiddag heerlijk aan de knutsel met mijn nieuwe
spulletjes ,
Wens jullie weer een heel fijn weekend , en ga je nog naar de Kreadoe heel veel plezier !

en natuurlijk Astrid & Kees .. heel veel sterkte a.s maandag en we hopen met z`n allen op een positieve uitslag ,we denken aan jullie  !!!!

Groetjes Cora .

8 opmerkingen:

Sandra zei

mooi kaartje hoor cora
gr sandra

Nellie zei

Een heel mooie Tag/Label heb je gemaakt!!

Groetjes, Nellie

Christina C. zei

Oh my word, this is soooooo gorgeous!!! I love tags and yours is absolutely spectacular!!!!

m@deliefjuh zei

hij is weer toppertje hoor! leuk!

Tineke zei

Ik vind hem nog steeds super Cora, gaaf gemaakt hoor! Veel plezier met je nieuwe aankopen maar dat zal wel lukken ;-)
Astrid en Kees heel veel sterkte maandag en we duimen voor een positieve uitslag!!!!

Groetjes Tineke

PatriciaKleijn zei

heel mooi weer zeg

Liefs,
Patricia

Elly zei

Super leuk Cora!!

Margreet zei

wauw zeg die is echt weer practig hoor meis
groetjes margreet