Pagina's

dinsdag 22 november 2011

merry christmas

Hallo allemaal, hier ook weer n nieuw kaartje van mij.
Ik ben net klaar met t kaartje. Het adrukje had ik laatst al een keer ingekleurd.Alleen jammer dat op de foto de huid en dr kleren bijna dezelfde kleur zijn. Ik heb tilda ingekleurd met copics E50,51,93,35,34,44,43,42,41 R89,59,37 YG 99,97,95,93


Het stempeltje is de baked tilda en die kan je *hier* vinden. Het papier is al van vorig jaar van basic grey-wassail.
De tekst is van 1 van de tekst stempeltjes van nicole verkooijen en die kan je *hier* vinden.

bedankt allemaal voor jullie leuke reacties op mn vorige kaart.

8 opmerkingen:

Tineke zei

Leuke kaart heb je gemaakt Margreet en volgens mij hebben we allemaal wel een beetje problemen met het fotograferen in deze tijd van het jaar!

Groetjes Tineke

Maris zei

lief kaartje heb je gemaakt xx

Neline zei

Super leuke kaart heb je weer gemaakt, ellendig hé dat fotograveren. In het echt zijn ze toch altijd mooier.
groetjes
Neline

creacora zei

Leuke kaart Margreet en idd met dit weer worden de foto`s minder mooi vaak in het eggie veel mooier maar ja dat is niet anders een Toppie kaart hoor !!

Groetjes Cora

verascrap zei

Hoi Margreet,
Je hebt een leuke kaart gemaakt hoor,en dat problem met fotograferen ken ik ook hihihihi.
Die vlaagetjes zijn leuk zo.
groetjes, vera

Sandra zei

lief kaartje hoor margreet
gr sandra

Nellie zei

Wat een mooi kaartje!

Groetjes, Nellie

PatriciaKleijn zei

mooi kaartje

Liefs
Patricia