Pagina's

donderdag 3 november 2011

Merry Christmas

Vandaag wil ik mijn bijdrage voor de westrijd laten zien.


Ik heb me aardig uit zitten leven op de tag;)

Tilda is uit de nieuwe serie "sweet christmas dreams" collectie.
Ingekleurd met distress ink.
Het jasje met faded jeans, de sjaal met fired brick en aged mahogany.

Het papier is ook uit de nieuwe serie.

Verschillende Doohickey's gebruikt: spruce (boom), star tag, hekje, edwin lacé

De lamp en de sneeuwvlokrand zijn van Tim Holtz.

De berg hartjes is een oude stempel van Magnolia.

Doe allemaal gezellig mee met de wedstrijd, Astrid heeft weer een leuke prijs uitgezocht!

Ik wens jullie een gezellige dag!
groetjes
Neline

15 opmerkingen:

Christina C. zei

Your tag is absolutely STUNNING! Love your beautifully colored Tilda and all the gorgeous details. Spectacular!!!!

creacora zei

Ik vind deze Tag weer geweldig leuk Neline haha je bent heerlijk aan het stoeien geweest dat kan je wel zijn maar het resultaat mag er zijn !!!

Groetjes Cora

PatriciaKleijn zei

prachtig hoor, ik vind tags toch altijd best wel moeilijk

Liefs,
Patricia

Lia zei

Wat een gezellige kaart heb je weer gemaakt, leuke details,

groetjes Lia

Tineke zei

Ik vind hem weer keigaaf geworden Neline! Schitterend wat je er allemaal op hebt gekregen dat vind ik namelijk nog steeds een beetje moeilijk met een tag ;-)

Groetjes Tineke

Annette zei

Wat een gave tag, lekker freestyle, helemaal goed! groetjes Annette

Cathy zei

Heel mooie tag en de kleuren van de stempel zo mooi aangepast aan het papier: heel erg mooi8

Sandra zei

nelline vind het een mooie kaart geworden hoor
gr sandra

Ans S. zei

Wat een geweldig mooie tag heb je gemaakt.

Groetjes Ans

stempelfreaks zei

Wat een geweldige Tag weer!! Super leuk gedaan.
Groetjes Astrid & Larissa

verascrap zei

Hoi Neline,
Je tag is super mooi geworden zeg, leuk die samenstelling zo, en die tilda is lief he!!
groetjes, vera

Nellie zei

Wast een super gave Tag heb je gemaakt!!

Groetjes, Nellie

Patricia zei

SUPER mooi, wat een werk zeg haha
Groetjes Patricia

Maris zei

prachtige tag is dit Neline xx

Margreet zei

super mooi hoor, echt n prachtige tag heb je gemaakt
Groetjes margreet