Pagina's

woensdag 9 november 2011

Merry Christmas & Happy New Year


Hoi Allemaal,
Vandaag mijn vijfde kerstkaart en deze keer in het kleur bruin/beige!
Het papier is van de super mooi paperpad van Maja Design "Vintage Winter", ik heb alleen de bruin/beige papieren gebruikt ervan.
De tekst achter de tilda is ook uit die paperpad. Het stempeltje is van de nieuwe magnolia collectie "sweet Christmas Dreams" en heet "Jingle Tilda".
Ik heb de volgende copic nummers gebruikt: E00-E02-E41-E42-E43-E44-E50-E51-E53-E70-E71-E74-E77-E13-E15-E17-R85-R83-YG93-YG95-W1-W00-W000.
Om het af te maken heb ik gebruikt: stickles-sneeuwvlok pons Martha Stewart-takjes pons van Mcgill-meeldraden-roosjes-hortensia bloem-cherry blossom bloem- en rondom het kaart heb ik een mooi stukje creme kant gebruikt.

Alvast bedankt voor jullie reacties!! Ik heb onlangs een fotostudio gekocht en ben nog steeds bezig met kijken hoe ik het beste fotos kan maken ermee, want ik ben nog niet helemaal tevreden met de fotos die ik nu nog maak.
Dus hebben jullie goede tips...hoor ik dat graag!!
Groetjes, Vera

13 opmerkingen:

creacora zei

Een hele mooie in de bruin tinten ik hou ook erg van bruin ,een super mooie kaart!!
en de foto is een kwestie van oefenen denk ik

groetjes Cora

Anita zei

Prachtige kaart hoor.
Wil me ook zo'n ding aanschaffen maar ben er nog niet uit of het interessant is.

Gr. Anita

Cathy zei

Ik vind de kaart gewoonweg prachtig! Wie had gedacht dat bruin zo'n pareltje oplevert.

Tineke zei

Ik vind hem super Vera en zo mooi hé dat papier, ik ben er gewoon een beetje verliefd op ;-)

Groetjes Tineke

Sandra zei

wat een leuke kaart, ziet er goed uit hoor
gr sandra

Ellen zei

Ik vind 'm heel sfeervol! Prachtige kleurencombi. Ik heb geen tips voor je fotostudio. Ik maak mijn foto's bij daglicht, altijd zonder flits en op de macrostand. Af en toe een beetje de kleuren bijstellen via de pc. Bevalt wel zo.

groetjes, Ellen

verascrap zei

Hoi Meiden,Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn kaart, beige en bruin kan ook mooi zijn voor een kerstkaart.
Wat betreft het fotostudio, ik heb ook heel lang getwijfeld voordat ik er een gekocht heb.
Vergt wel wat geduld, maar heb al wat tips gekregen en moet er maar eens wat meer tijd aanbesteden. groetjes, vera

Françoise zei

elle est très jolie j'adore bravo
Bisous

Helen zei

Heel mooi kaartje.

Sieta zei

Hoi Vere, wat is dit een super mooie kaart geworden.
En dan het kleurgebruik, geweldig.

Lieve groetjes Sieta

Folkje zei

Mooi hoor die bruintinten en ik ben ook helemaal weg van het papier van Maja Design

Nellie zei

Wat een ,ooi kaartje!! Die bruintinten zijn echt super gaaf, maar, ja, hoe kan het ook anders....met dat papier!!! Hahahaha!!

Groetjes, Nellie

babar zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.