Pagina's

woensdag 30 november 2011

Kerstboom hangers




Hallo allemaal,
Vandaag wou ik een kaart met jullie delen, maar nadat ik het af had...heb ik het maar afgekeurd. Het was echt geen kaart naar mijn zin, niet mijn stijl!!
Dus maandagavond laat maar weer bezig geweest om wat anders te maken en gisteren even de bloemen erop gedaan en hier is dan mijn bijdrage van vandaag!!
Het zijn twee hangers geworden voor de kerstboom of op een krans .
De ronde cirkels zijn kant en klaar te koop bij Crealies,en daarbij heb ik papier van het Maja Design paperpad "Vintage Winter" gebruikt, in een cirkel gemaakt met een spellbinder stans.
De leuke tildas zijn van magnolias "Sweet Christmas Dreams" collectie.
Ik heb de volgende copic markers gebruikt: E00-E02-E40-E41-E42-E43-E50-E51-E53-R35-R37-R39-R89.
Verder heb ik de hangers afgemaakt met creme satijnen lint,rood/wit geruit lint,en papieren roosjes.
Ik ben erg benieuwd wat jullie van de twee vinden, en misschien dat ik het kaart dat ik afgekeurd heb, op mijn eigen blog ga zetten.
Morgen komt er weer een kaartje van mij voorbij, want dan beginnen we weer met een nieuwe wedstrijd hier bij Duymelot.Dus doe gezellig allemaal mee want het is weer een leuke uitdaging!!
Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!!

Groetjes, vera

12 opmerkingen:

Frouwkje zei

Hardstikke leuk Vera!!!
Liefs, Frouwkje

Neline zei

Ze zijn super leuk geworden Vera!
groetjes
Neline

creacora zei

Deze zijn geweldig leuk Vera die zullen super in de kerstboom staan of voor het raam hangen ook erg leuk !!

Groetjes Cora

Ellen zei

Heel erg leuk om je huis mee te 'behangen'! Mooi gedaan.

groetjes, Ellen

Margreet zei

wauw Vera wat gaaf zeg! Die zullen vast prachtig staan in je boom.
Groetjes margreet

Tineke zei

Wauw wat superleuk gedaan Vera, echt leuk voor in de kerstboom of om ergens anders neer te hangen, gaaaaaaaaaaaaf!

Groetjes Tineke

Sandra zei

wat een schatjes deze kerstboomhangers
gr sandra

Ankie vd Polder zei

Wat een gaaf idee en wat mooi gemaakt. Groetjes, Ankie

Nathaly zei

Ik weet niet hoe die andere kaart was maar deze zijn PRACHTIG! Wat een leuk idee en wat een moooie uitwerking. De tekststempel op de achtergrond maakt het 'm helemaal. Leuk hoor. Nathaly

H zei

Wat zijn die gaaf en wat een leuk idee .
ja die zijn zeker leuk voor in de kerstboom.
Groetjes harma

verascrap zei

Hoi Allemaal,
Bedankt voor jullie super leuke reacties op mijn kerstboom hangers. Ze zijn inderdaad erg leuk om te maken!!
Voor degene die nieuwsgierig zijn, mijn afgekeurde kaart staat inmiddels op mijn eigen blog.Als je rechtsboven hier op het blog kijkt,zie je onder designteam mijn naam staan,als je daar op klikt,kom je op mijn blog!!
groetjes, vera

Nellie zei

Wauwww, wat een schitterende Kerstboomhangers zijn het geworden!! En wat een geweldig leuk idee!!

Groetjes, Nellie