Pagina's

maandag 28 november 2011

Just for You......


Hallo allemaal,

Pffffff alweer een week voorbij ;-) de tijd vliegt gewoon. Allemaal nog bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart!
Deze keer heb ik een doosje met waxinelichtjes gemaakt, hiervoor heb ik weer het papier van Maja Design "Vintage Winter" gebruikt, ik kan er maar geen genoeg van krijgen.
De stempel is er weer eentje uit de laatste collectie van Magnolia. Ik heb Tilda weer ingekleurd met de copics en heb de volgende kleurnummers gebruikt:
R21,R24,R27 en R29
E41,E42,E43,E44,E51 en E53
Het bontrandje van Tilda haar muts heb ik met fluweelpoeder van Joy gedaan.


Hierboven nog even een foto van het doosje open met de waxinelichtjes (er kunnen er 4 in).

Jullie hebben nog 3 dagen om mee te doen aan de wedstrijd dus kom op meiden je kan het mooie papier winnen wat ik voor dit doosje heb gebruikt!

Wens jullie nog een fijne dag verder en donderdag ben ik er weer met de nieuwe wedstrijd.

Groetjes Tineke

10 opmerkingen:

Neline zei

Hij is echt helemaal supers geworden Tineke!
Leuk modelletje.
groetjes
Neline

Nellie zei

Wat een mooi doosje is het geworden!!

Groetjes, Nellie

Maris zei

heel erg leuk gemaakt xx

verascrap zei

Hoi Tineke.
Leuke en gave doosje heb je gemaakt, leuk om te geven en te krijgen !!
groetjes, vera

creacora zei

O Hij is zo ontzettend leuk dit doosje ik ben ook lid bij die club ik heb hem ook geprint super gemaakt !!!!

Groetjes Cora

Yvonne zei

Hoi Tineke, echt heel erg mooi!!!
groetjes Yvonne

Sandra zei

leuk doosje hoor tineke
gr sandra

Christina C. zei

Stunning work! Love your beautifully colored Tilda!

Tineke zei

Dank jullie wel meiden voor de leuke reacties!

Groetjes Tineke

Margreet zei

O wat gaaf weer Tineke, heel leuk doosje zo hoor.
Groetjes margreet