Pagina's

dinsdag 15 november 2011

fight like a girl

Hoi allemaal,
Ik heb doordat het prive nog steeds druk gaat nog geen tijd kunnen vinden om wat te freubelen. Dus deze week laat ik een pink ribbon kaartje zien.


Het papier is dacht ik van pion design. En de tilda komt uit de pink ribbonserie van magnolia.
de kleurnummers weet ik niet meer welke ik gebruikt heb.

bedankt allemaal op jullie leuke reacties op mn vorige kaart. Ik hoop dat ik deze week eindelijk eens tijd zal hebben om met de nieuwe scpecial tilda aan de slag te gaan.

9 opmerkingen:

Christina C. zei

What a gorgeous tag....love, love it!!!!!!

creacora zei

Deze tag is prachtig hoor Margreet , ja soms komen we tijd te kort en helaas tijd kun je nog steeds niet kopen !

Groetjes Cora

Tineke zei

Het is een superleuke tag Margreet en ja soms denk ik ook wel eens wil wat meer tijd maar helaas....

Groetjes Tineke

Sandra zei

ik vind deze kaart wel erg leuk geworden hoor margreet
Ja en een chronsich tijdstekort daar hebben we allemaal wel eens last van
gr sandra

Margreet zei

hihi helaas wel he meiden, we zijn op t moment veel voor mn man voor zn werk bezig wat nogal aandacht nodig heeft dus ja t werk gaat dan ff voor he. ALs ik nog eens n doosje tijd kan vinden stuur ik wel wat door ;) bedankt voor jullie leuke complimenten
Groetjes margreet

roelie zei

prachtig deze tag

de bloem van magnolia vind ik nog altijd super mooi

ook de kleur prachtig hoor

gr roelie S

Nellie zei

Wat een prachtige Tag!! Mooie kleuren en lief stempeltje!! Hier ook een chronisch tijdgebrek!!

Groetjes, Nellie

Hannah zei

Ik vind je kaartje echt heel mooi! Zelf steun ik ook pink ribbin. Ik ben zelf ook een blog begonnen en ik zou e wel wat deskundig advies kunnen gebruiken ;) www.pinkblossom.blogspot.com

verascrap zei

Hoi Margreet,
een late reactie van mijn kant...door drukte....maar je tag is super hoor!
Mooi gedaan.
groetjes, vera