Pagina's

dinsdag 29 november 2011

Allmost christmas......

hallo allemaal, hier nog ff snel op de valreep een kaartje van mij. Ik heb m nog maar net af t kaartje ligt nu te drogen. Ik heb wel alvast een foto gemaakt maar helaas komt een foto met lamp licht altijd net ff ander over he.


Ik heb de special tilda stempel gebruikt en deze vind je natuurlijk *hier*.Ik heb haar ingekleurd met mn copics nrs E50,51,99,44,43,42,41R20,89,59 Yr23 Y21.
Het papier is t schitterende kerstpapier van maja. Die je *hier* kan vinden.
De tekst heb ik zelf op de pc gemaakt en uitgeprint. Op de label heb ik de tekst van magnolia christmas dreams gebruikt.

Bedankt voor jullie berichtjes op mijn vorige kaartje en tot de volgende keer weer.

6 opmerkingen:

Sandra zei

leuke kaart margreet
gr sandra

Tineke zei

Het is weer een leuke kaart geworden Margreet, en idd het is moeilijk om iets op de foto te krijgen met dit weer en zo laat ;-)

Groetjes Tineke

Welkom bij Happy Stamper zei

ooooh wat een plaatje zeg, ze is weer super.

lieve groetjes
angelique

Nellie zei

Wat een mooie kaart!!!

Groetjes, Nellie

Maris zei

heel leuk hoor xx

creacora zei

Hij is Super leuk Margreet !!

Groetjes Cora