Pagina's

donderdag 22 september 2011

Tilda singing carols

Vandaag heb ik een kerstkaart om te laten zien. Ik ben niet helemaal tevreden over de kleuren op de foto. Dan scheen het zonnetje weer (gelukkig ;) en dan was tie weer weg)


Tilda is uit de kerstserie van 2009 "So snowy, so jolly & under the mistletoe collection, ingekleurd met distress ink.

Het jasje is met faded jeans, het huisje is met victorian velvet, fired brick
De bomen met peeled paint, de lucht met stormy sky.

De achtergrond stempel is al wat ouder, evenals de poststempel.

De boom is van Tim Holtz, bewerkt met kristal sneeuw.

Ik heb weer verschillende Doohickey's gebruikt: paris night en antique lace.

De sterren zijn magnoliastempels uit de serie "You are so special"en bewerkt met glitterpoeder. De sneeuwvlok onder de ster is gemaakt met een martha stewart pons.

Ik hoop dat jullie het weer een leuke kaart vinden, het is iedere keer genieten om de reacties te lezen die wij op onze kaarten krijgen!

Ik wens jullie een gezellige dag!
groetjes
Neline

12 opmerkingen:

Jaimy zei

wat een prachtige kaart!
het lijkt wel een schilderijtje.
Ik vind werkelijkwaar alles aan deze kaart heel mooi gemaakt.

Groetjes,Jaimy

Nellie zei

Wat een geweldig mooi kaartje!!

Groetjes, Nellie

Frouwkje zei

Hoi Neline,
Het is een heel mooi geheel!!
Prachtige kaart, mooie kleuren.
groetjes, Frouwkje

Gea zei

Het is een plaaaatje!
Heel mooi.
Groetjes Gea

creacora zei

o wat een beauty !! Neline, leuke stempels heb je gebruikt !!

Groetjes Cora

lianne zei

ontzettend gaaf kaartje!!!! echt prachtig

groetjes lian

Sandra zei

Wauw echt een mooi kaartje, echt leuk die combi van verschillende stempels en prachtig ingekleurd!!
Groetjes Sandra

Tineke zei

Wauw Neline ik vind hem weer schitterend, echt gaaf!

Groetjes Tineke

Sandra zei

Leuk kaartje, erg mooi
gr sandra

Ans S. zei

Wat een prachtig kaart, hij ziet er schitterend uit.

Groetjes Ans

roelie zei

wauw een super mooi kaartje zeg

gr roelie S

chantal en sygrid zei

schitterende kaart neline
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid