Pagina's

maandag 20 juni 2011

I TREASURE YOUR FRIENDSHIP!

Hallo allemaal,

Pffffffff het heeft wat moeite gekost maar hier eindelijk weer een kaartje van mij ;-)
De inspiratie was helemaal zoek en het enige wat ik had gedaan was wat afdrukjes inkleuren.
Vorige week kreeg ik de stempel van Hanglar&Stanglar binnen en daar moest ik natuurlijk meteen iets mee doen.

Ik heb de kaart vanmiddag nog afgemaakt en gelukkig vielen de nieuwe tekststempels van Nicole op de mat en kon ik deze dus ook gelijk gebruiken, ik heb gekozen voor de Engelstalige maar je kan ze ook met Nederlandse teksten kopen.

Het papier wat ik heb gebruikt is weer van Maja Design en had nog een klein restje van de Minna Vanner Rosa Marina serie liggen en kon ik mooi gebruiken voor deze kaart.

Hierboven zoals jullie inmiddels wel gewend zijn een close-up van het afdrukje waarvoor ik de volgende kleurnummers van de copics heb gebruikt:
E40,E41,E42,E43,E44
Y21
R20,R21 en R22

Zo dit was het dan weer voor deze week, nog bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart en ook heel leuk dat we al zoveel volgers hebben en er ook zoveel met de laatste wedstrijd voor de zomerstop meedoen!

Groetjes Tineke

8 opmerkingen:

Sandra zei

leuke kaart, ziet erg goed uit
gr sandra

creacora zei

Hoi Tineke ,
ik vind haar Prachtig hoor niks mis mee , mijn inspiratie is ook ver te zoeken zal wel aan de tijd van het jaar liggen zin in vakantie denk ik
mooi gekleurd meis en die engelse versie is ook leuk !! bij mij viel er vandaag de nederlandse versie op mijn matje

Groetjes Cora

Tineke zei

Dank jullie wel hoor Cora en Sandra!
Ook ik denk dat het aan de tijd van het jaar ligt Cora ;-) en ja ik ben toch meer van het English.

Groetjes Tineke

chantal en sygrid zei

schitterende kaart tineke
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Chantal zei

Toppie gemaakt Tineke, heel mooi! Groetjes, Chantal

Ellen zei

Ik vind je kaart super!
Het gebrek aan inspiratie is erg herkenbaar, zo is het er en zo is het foetsie. Even een stappie terug doet wonderen.

groetjes, Ellen

roelie zei

ik vind hem prachtig geworden zo

en ja je inspiratie is soms even weg hebben we allemaal last van

we moet ook mooi weer hebben dan worden we vrolijk en gaat alles beter .

gr roelie S

Tineke zei

Dank jullie wel meiden en blij te lezen dat ik niet de enige ben met inspiratie gebrek ;-)

Groetjes Tineke