Pagina's

donderdag 7 april 2011

You are my best friend

Ik heb een "vintage" kaart gemaakt, het ging allemaal niet zo makkelijk. Ik had wat in mijn hoofd, maar dat lukte voor geen meter:( Na veel schuiven en veranderen kwam dit er uiteindelijk uit. Nog niet helemaal naar mijn zin, maar dat zal ook wel door de kleur komen.



De basiskaart is gemaakt met de grand nestabilities en de grand calibur. Daarop een tag, gestanst met de Tim Holtz alteration dies. Tilda is van de laatste serie Magnolia Butterfly dreams collectie deze heb ik gestempeld op kraft en ingekleurd met derwent potloden. Ik heb vorige week een workshop gevolg om deze techniek te leren. Je kleurt zonder doezelaar en reukeloze terpetine. Mijn derwent gebruikte ik eigenlijk niet meer, maar door deze ws komen ze vaker te voorschijn;)
De tekst is ook van de laatste magnolia serie.

Vanaf nu zijn ook de magnoliamini's te pre-orderen bij Duymelot
Klik hier voor de mini's

Bedankt weer voor het langskomen en ik lees jullie reacties graag!

Een gezellige dag.
groetjes
Neline

12 opmerkingen:

Larisa zei

It is beautiful) So many nice and small details you put onto ) Love the film here))) Great!

Tinie zei

Geweldig Neline!!! Wat heb je prachtige kleuren gebruikt en schitterende details!!!

Groetjes Tinie

marjoleincreatief zei

Ik vind het echt een hele gave kaart zeg!!! Prachtige details zitten er op.

Groetjes marjolein

tanja zei

Wat een heel mooi kaartje!!
en smaak zeker naar meer haha gr tanja

Miranda Slagboom-de Groot zei

het is een mooie kaart hoor
groetjes miranda

creacora zei

die is supers Neline
leuke details !en mooi papier ook het kleurwerk is heel mooi zo komen de potloodjes weer eens tevoorschijn he

Groetjes Cora

Christina C. zei

Absolutely GORGEOUS!!!! lOVE the shape and stunning colors of this card! Such a beautiful and unique creation!

Tineke zei

Ik vind hem helemaal super Neline! De kleuren en alles vind ik gaaf.

Groetjes Tineke

m@deliefjuh zei

WAUW ZEG! super!

Hellen Leijsten zei

Jo wat een gezellig leuk kaartje.
Mooie kleuren heb je gebruikt gaaf.
Groetjes Hellen

chantal en sygrid zei

schitterende kaart neline
erg leuk
groetjes chantal & sygrid

Joke zei

Prachtige kaart Neline mooie kleuren gebruikt en mooi ingekleurd.
Ik las dat jij kleurde zonder doezelaar en terpetine is dat weer iets nieuws ik wist niet dat je zonder de terpetine en doezelaar zo,n mooi resultaat krijgt.
groetjes Joke