Pagina's

woensdag 8 december 2010

Kerst Rood


Hallo ,

Vandaag krijgen jullie van mij wederom een rode kerstkaart, ik heb de smaak helemaal te pakken hihihihhi !
Het papier wat ik gebruikt heb is van Basic Grey paperpad Jovial,samen met rood en groen cardstock.
Het afdrukje is van Lily of the valley, vind dit zo'n schattige stempel !
Ik heb het weer ingekleurd met de copic markers nrs: E00-E02-E43-E44-R35-R37-E39-YG93-YG95-YG97-Y21.
De bont stukje op de muts en das heb ik bewerkt met stickles,zo ook de swirls van marianne design . Ik vond de kaart zo al mooi genoeg en heb alleen nog wat bloemen en roosjes gebruikt.De tekst zit binnenin de kaart deze keer !
Dat was mijn bijdrage voor deze keer, hoop dat jullie het leuk vinden ??
Groetjes, vera

11 opmerkingen:

Margreet zei

geweldig zeg, wat n schitterend kaartje. Ik vind t zelf ook erg mooi hoor die kleuren en merk dat ik ook steeds weer dit papier enz pak. Echt kerst achtig he
Groetjes margreet

Tinie zei

Wat een mooie kaart, ik zou stoppen met de kerstkaarten.........maar deze stempel heb ik ook en nog niet in het rood......verslavend hoor. Bedankt jullie voor de inspiratie!!!

Groetjes Tinie

Neline zei

prachtige kaart weer Vera! Ik ben toch wel van het rood hoor, ik vind het een hele warme kleur.
groetjes
Neline

mariska zei

Wat een super mooi kaart Vera!
En de opzet van de kaart is ook zo mooi.
Mag ik hem toevallig gebruiken als voorbeeld om zelf een kaart te maken. Mn inspiratie word al weer wat minder en vind deze echt gaaf!
Ik zal je naam er bij vermelden.

Liefs mariska

Gusta zei

ik vind hem zeker leuk

Gr Gusta

Tineke zei

Hij is weer super Vera! En rood blijft een mooie kleur voor de kerst ;) vind alleen het inkleuren met rood af en toe toch nog lastig.

Groetjes Tineke

verascrap zei

Hoi Mariska,
Ja hoor, je mag gerust mijn kaart als voorbeeld gebruiken!! Veel success met jouw kaart!!!
groetjes, vera

Riet zei

Wat een prachtige kaart Vera.

Liefs Riet.

Gea zei

een hele mooie kaart!

creacora zei

hoi vera mooi hoor dat rood ik hou van rood het is warm , mooi en de kleur van de liefde
je kaartje is weer supers meis !!

Groetjes Cora

chantal zei

schitterende kaart vera
erg leuk gedaan
liefs chantal