Pagina's

zaterdag 30 oktober 2010

Goud !!

hoi allemaal hier weer een bijdrage van mij voor het blog
ik ben ik de goud stemming hihi ik heb eens een keer het afdrukje bewerkt met goud
stickels goud en vind het wel eens wat anders ook het taartkleedje heb ik ermee gedaan
lekker glitterig he
de magnolia is uit de nieuwe kerstserie van magnolia en te koop bij Astrid ook de stickels heeft
Astrid in haar shoppie
verder het papier is van een prinsessen serie verder wat grote bloemen en swirl stempel gebruikt de
stempel merry christmas komt uit eigen voorraad
nou dit was ie weer bedankt voor het kijken en reacties
allemaal een fijn weekend !!! Groetjes Cora

8 opmerkingen:

Lia zei

prachitg kaartje weer cora, lekker glitterig
liefs Lia

Marianne zei

Leuk gedaan met al die glittertjes!!

Tineke zei

Toppie kaartje weer Cora, leuk hoor met die glitters.
Je bent me net voor hihihiihi met plaatsen dus doe ik het dan morgen wel.

Groetjes Tineke

chantal zei

schitterende kaart cora
erg leuk gedaan
liefs chantal

Liesbeth zei

Lekker glittersfeertje heb je gecreeerd, mooi hoor!
Gr. Liesbeth

Neline zei

wauw....wat een heerlijke blingbling kaart!!!
echt een super kerstkaart!
groetjes
Neline

creacora zei

dank julle wel meiden !!!

Groetjes Cora xx

Marrie zei

Hallo Cora

Wat is ze leuk en wat mooi met al dat goud het is een leuk geheel geworden en met kerst mag het een beetje meer zijn vind je niet.
Hi hi hi.

Groetjes Marrie