Pagina's

vrijdag 23 juli 2010

The Tide always Turns

hoi Bloggers vandaag is het wat koeler in ons landje pff wat was het warm te warm om te freubelen
nou ik heb gisteren weer eens lekker gefreubeld
met de nieuwe stempels uit de Magnolia Zomerkit  en het papier wat ik heb gebruikt ik het niewste papier van Basic Grey `Oliver `  dit papier en de stempels zijn allemaal te koop in de winkel van Astrid   http://www.duymelot.nl/
 hoop dat jullie deze bijdrage leuk vinden ik ga weer verder met
het volgende kaartje dat al klaar ligt
Groetjes en tot gauw 
xx Cora

8 opmerkingen:

chantal zei

schitterend kaatrje cora
erg leuk gedaan
liefs chantal

astrid zei

hij is leuk geworden Cora, je bent wel alleen op het blog he.....
de rest is allemaal met vakantie.
Ik zal proberen begin volgende week ook iets te plaatsen.

Groetjes Astrid

creacora zei

dank je chantal

creacora zei

oke Astrid volgende week vrijdag ben ik ook weg
sta je er alleen voor meis,, maar misschien zijn er dan weer andere dames terug

xx Cora

Christa zei

mooie kaart hoor cora ,super leuk gedaan met een raampje groetjes christa

Riet zei

Wat een prachtige kaart Cora,lief die stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

creacora zei

dank je Christa !
xx Cora

creacora zei

dank je Riet !
xx Cora