Pagina's

maandag 5 juli 2010

Criss cross kaart

hoi allemaal hier weer een kaartje van mij die ik ondanks vreselijke kiespijn heb gemaakt
moet donderdag voor een wortelkanaal punt behandeling naar de kaakchirurg
dus zal wel effe duren voor ik weer aan de knutsel ga ik hoop dat het deze keer mee mag vallen
ik heb deze behandeling al eens eerder gehad en toen had ik nog een week napijn
hieronder vertel ik wat ik gebruikt heb
nou groetjes en ik hoop tot gauw zodra het weer gaat laat ik wat van me horen doei doei
Cora

5 opmerkingen:

Neline zei

Prachtig gedaan!! mooie warme kleuren!
Toevallig ben ik ook met deze challenge bezig.
Sterkte bij de kaakchirurg:(
groetjes
Neline

creacora zei

dank je Neline !!

xx Cora

Riet zei

Schitterende kaart Cora,lief die stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

verascrap zei

Hoi Cora,
Toevallig had ik deze kaart ook gezien, en wil het ook nog gaan maken!
Veel sterkte bij de kaakchirurg!!
groetjes, vera

creacora zei

dank je riet

en dank je Vera hopelijk valt het mee maar ik zie er wel tegenop

xx Cora