Pagina's

dinsdag 8 juni 2010

Just because....

Hallo dames,
Vandaag weer heerlijk aan de freubel geweest!
Dit is het geworden......een schuifdoosje.




Het patroon heb ik bij Kitty Franken
vandaan. Zij heeft verschillende patronen op haar blog staan om met de scorpal te maken.

Ik heb het schattige Tilda papier gebruikt. Dit papier verveelt nooit;)
Het magnoliaatje is van de prinsessen serie. Ingekleurd met distress inkt.
Wat roosjes, blaadjes gemaakt met de floral punch blaadjes pons en een pin.

Ik ben al weer bezig met het volgende doosje, die hoop ik morgen te laten zien:)

Een gezellige avond en tot de volgend keer.

groetjes
Neline

5 opmerkingen:

creacora zei

Hoi hoi ,,nou je hebt lekker de gang erin meis en hij is weer super !! en dat papier verveeld idd nooit
heel mooi ben al weer aagje naar je volgende doosje

groetjes Cora

chantal zei

schitterend doosje neline
erg leuk gedaan
liefs chantal

verascrap zei

Hoi Neline,
Wat heb je weer een hele gave doosje gemaakt, echt mooi!
groetjes, Vera

Linda zei

Hoi Neline, Kwam via via op je blog terecht! En wauw zeg, wat maak jij mooie dingen! Echt schitterend ook dit doosje, zoveel leuke details. Kom zeker vaker een kijkje nemen en ik word meteen je volger! Fijne avond nog. Groetjes, Linda.

Made by Janet zei

oooh wat een mooi doosje!!!

Heel erg lief,

Groetjes Janet