Pagina's

zaterdag 13 maart 2010

Van Harte


Hallo ,

Vandaag heb ik voor jullie ook weer een bijdrage, ditmaal wel een kaartje.

Het kaartje is 13,5 x 13,5 cm,en de tekst Van Harte zit eraan vast, dit kaartje heb ik zo gekocht.

De papier is van Basic Grey Paperpad Sugar Rush.

De stempel / afdrukje is van Magnolias raising the ceiling serie, die niet zolang geleden uit is gekomen. Ik heb het ingekleurd met Copic Ciao Markers nrs: E00-E02-E21-E35-B00-RV000-RV02-RV10.

De strookje papier in het midden heb ik bewerkt met een Martha Stewart pons en daarop bovenop een leuk stukje kant geplaatst.

Op de tekst heb ik stickles gebruikt.....om het wat op te laten vallen.

Verder heb ik gebruikt: kleine papieren roosjes, prima marketing eline bloem,grote Magnolia roos en takjes van de mcgill pons.


Het is een leuke,lieve kaartje geworden.....toch??

Bedankt voor het kijken!

Groetjes, Vera


4 opmerkingen:

chantal zei

hoi vera
wat een schitterend kaartje
vind hem idd erg lieff
liefs chantal

Margreet zei

Hoi Vera, wat n schattig kaartje is het geworden zeg. Heel lief die kleurtjes zo.
Groetjes Margreet

creacora zei

hoi Vera ja die is zeker lieffff !!!
groetjes Cora

Neline zei

Hartstikke leuk Vera!!
super lieve kleurtjes!

groetjes Neline