Pagina's

woensdag 14 oktober 2009

Witch Tilda with Pumpkins


Zo...gisteren geen tijd gehad om wat op de blog te zetten, wegens een verjaardag...dus vandaag maar weer een nieuw kaartje voor jullie.

Wederom ben ik weer in Halloween sfeer.

De kaart is 15 x 15 cm ,ik heb ondervonden bij gemaskerde afdrukje je toch een grotere kaart nodig heb om het mooi te maken!!

ingekleurd met derwent Coloursoft potloden nr:090/170/180/270/410/630/650/710.

De papier is weer van Basic Grey paperpad Eerie,de stempels van magnolia nr:

hw08 pumpkin with leaves,hw15owl,hw07 witch tilda with pumpkins,en de halloween tekst.

Verder heb ik gebruikt: velvet/lace sticky ribbon van joy crafts,prima marketing bloemen.papieren roosjes,brads en spacers.

De takjes heb ik met een pons gemaakt.


De meeste artilkelen zijn te krijgen bij http://www.duymelot.nl/ .

Voor meer voorbeelden kijk om mijn blog: http://verascraps.blogspot.com/

Groetjes, vera

1 opmerking:

chantal zei

geweldig gemaakt;) erg leuk die heloweenstyl
liefs chantal